22 maj

vaknade vid klockan 10 och åt världens nyttigaste frukost - omelett, bacon och korv.. haha men det är gott, fast man blir riktigt mätt, man behöver nästan inte äta något annat på hela dagen.
senare på förmiddagen åkte jag, emilia, elsa och pappsen ut till överby. Jag kollade på skolavslutningsklänning, men hittade ingen som jag fastnade för. Jag vet exakt den perfekta klänningen i huvudet, men den finns inte på riktigt! så störande. vi var inte där länge, emilia skulle egentligen bara in på donken eftersom hon ska börja jobba där nästa vecka :) så efter overby tog vi en liten fikasväng hem till farmor och farfar. mycket trevligt :) när vi kom hem hade emilia gjort mat till oss så de va bara att sätta sig och äta precis när man hade fikat haha..

på eftermiddagen/kvällen träffade jag veronica en liten stund, vi spelade guitar hero :) haha riktigt kul och mysigt, älskar dig! sedan blev det godismys med talang 2009 på tv:n. jag lyckas alltid äta minst halva godispåsen själv.. usch man blir proppmätt ju. ne, nu ska jag snart sova. imorn ska jag kanske träffa min älskling, ssknar dig sjukt mycket just nu. ser fram emot imorn iallafall :) hoppas ni haft en bra dag, och nu blir det snart godnatt för min del!
tänkte ladda upp en bild på en tröja jag provade idag, men eftersom min usb kabel helt plötsligt inte funkar så blev de inget med detidag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0