18 maj

jag har gått och blivit sjuk, riktigt förkyld är ja och har ont i halsen och nyser. Just nu har jag även ont i huvudet och är yr. Känns som jag snart ska ramla av stolen, usch det är så äckligt att vara yr. hoppas det blir bättre, och att jag är bättre imorgon får man väll hoppas.

skrev senast ett långt inlägg den 13 maj, men i fredags var det tjejkväll hos ida. hon fyllde fjorton år :) det var jätte roligt. kul att alla kunde komma (jag, ida, sofia, veronica, josefin och sara). Trevligt med film, snack, mycket skratt och film :) något som jag gärna gör om (: älskar er tjejor!

förövrigt hatar jag måndagar. Det är så långa lektioner. Den enda som är rolig är syslöjden, haha jag blev nästan klar med mina lyckade tofflor idag. på idrotten gick det väll sådär, de räckte inte med att va förkyld utan jag sträckte låret också och efter det hände det något med mitt knä. Också skulle vi typ springa och jaga varandra. men de gick ändå..

efter skolan kollade jag på tv, tyra banks show haha. sen gick jag ut och träffade alex i typ 5 minuter för han skulle hem och plugga.

nu ska jag sova eller något. kanske lägga mig och läsa. åh kristoffer smsade nyss.. jag trodde och hoppades att han hade glömt mig för han har inte smsat mig på jättelänge, men det hade han visst inte..
aja, skriver under morgondagen :) ha de bra, kraam!

Kommentarer
Postat av: Anonym

krya på dig!:( Tråkigt att va sjuk ..

btw , söta tofflor ^^ <3

2009-05-18 @ 22:23:54
Postat av: josse

tråkigt att vara sjuk :( Krya på dig!

btw , tofflorna är söta ^^ <3

2009-05-18 @ 22:25:17
URL: http://jjosefinaballerina.blogg.se/
Postat av: evelina

tack, jag gillar inte alls att vara sjuk. haha mina tofflor äger (;

2009-05-19 @ 20:57:57
URL: http://eweelinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0