13 MAJ

idag var det en ganska okej skoldag.. på idrotten hade vi friidrott, jag sprang 80 meter, och de visade sig att jag hade mvg för killar på de :) haha annars är jag kass på friidrott. Dagen fortsatte med fyra lektioner innan lunch, gud vad man blir hungrig! och sen när man kommer till matsalen är det inte ens god mat..
jaja, jag slutade iallafall halv 3, då träffade jag alexander och fäljde han hem en bit :) ♥ mysigt!

nu har jag precis ätit superstark köttfärssås som min pappa lagade. haha men gott va de :)
nu orkar jag inte skriva mera, skriver imorn el nåt. men idag har vart en superdag, eller de blev en superdag till sist!
sitter jag och spelar på min systers DS, haha är på värld 6 på new super mario bros. det är riktigt kul faktiskt! hahaha fast jag är inte så bra. NU ska jag dra mej :) hör av mig imorn :)  hejdoo

 
en lite halvkonstig bild, men va tvungen att testa.. iallafall, bilden är från igår. nu ska jag fortsätta med mitt DS :)

Kommentarer
Postat av: alex:)

älskar dej ssötnos<3

2009-05-13 @ 20:30:19
Postat av: evelina

aw, jag älskar dej med. ännu mera(L)

2009-05-13 @ 20:33:17
URL: http://eweelinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0