sveriges nationaldag (6 juni)

BARA EN SKOLVECKA KVAR I SKOLAN! och inte ens det, jag slutar ju på torsdag :) så himla skönt med ett varmt sommarlov framför sig. Ska bara ta de lugnt och ha de bra och inte tänka så mycket på vad som kommer efter..

Jag ber om ursäkt om jag har inte har skrivit på länge men har bara inmte haft tid. Så idag blir det nog ett ganska långt inlägg. Igår va de filmkväll hemma hos Sofia med henne och Veronica. Det blev bara vi tre eftersom Ida är på konsert i Stockholm, lyckost.. Kvällen blev iallafall bra, vi hann kolla på ''I taket lyser stjärnorna'' och halva ''bröllopsduellen''. Första filmen var helt okej, den andra va bättre, de va mer humor i den. Annars den första bra, jag älskar svenska filmer :) Och filmen är inspelad jättemycket i trollhättan så man känner igen sig :)

Idag har jag inte gjort någonting, inatt sov jag cirka 10 timmar men jag var ändå hur trött som helst när jag vaknade. Jag förstår inte vad det är med mig, jag kan sova hur länge som helst och när som helst. Finns det något bättre änn att få sova i en mjuk och varm säng? *gääääsp*
Så idag har jag spelat ds (som vanligt) och provat det nya Sims 3 :D Det var riktigt kul, synd bara att dom har ändrat så mycket saker som man nästan inte känner igen sig tycker jag.. Men men, man lär sig haha :) kul med ett nytt spel iallafall, det har ju flyttats fram ett antal gånger..
Annars har jag inte firat våran nationaldag något speciellt, det har ju inte vart så bra väder så har inte vart ute heller.

Imorn ska jag träffa alex på dagen, de va jättelängesen sist känns de som :( ska bli riktigt mysit. Senare på kvällen vid 6 tiden ska jag till farmor och farfar och äta. Inte riktigt lika kul kanske, men jaja, det blir säkert roligt.. :)

Nu ska jag inte skriva mer, ska snart sova så jag kan träffa alex imorn :) ni får ha de så bra, jag kommer med ett inlägg när jag har tid!

P.S IMORGON FYLLER JAG ÅR OM EN VECKA :D !
P.S 2 : Har fortfarande inga roliga bilder som jag kan dela med mig av.

Godnatt och sov sött!

Kommentarer
Postat av: veronica

det är inte kul med en varm säng när man ligger och tänker på tanten och tomas i barnhemmet :(

2009-06-07 @ 11:40:17
Postat av: evelina

nej, de har du rätt i.. men virre den är inte läskig när man såg slutet! :) (om man tittade då vill säga.. :p)

2009-06-07 @ 21:09:11
URL: http://eweelinaah.blogg.se/
Postat av: sofia

ååååå seriöst jag vill oxå ha sims 3 :(

tror jag ska köpa dt (a)

2009-06-07 @ 22:15:50
Postat av: evelina

det är kul :) haha ja köp de! :)

2009-06-08 @ 20:17:13
URL: http://eweelinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0