nionde juni

Idag har det inte hänt så mycket. Vi hade aktivitetsdag i skolan och var nere i stan vid spikön. Först spelade minigolf, och jag vann faktiskt i min grupp! Det var superkul! :) Senare gick vi en npoängpromenad som var 5 kilometer lång.. Det var väll sådär. Aja, efter dagen träffade jag alexander. Ja, ni vet ju säkert hur det va, mysigt, haha.. V i gjorde inget speciellt, jag var väldigt trött eftersom jag har vart ute hela dagen idag.
Nu har jag precis vart uppe på skolan och kollat när min lillasysters klass hade något framträdande, tur hade jag att sofia och anders var där så jag hade n¨gon att snacka med iallafall.
nej, nu ska jag nog fortsätta att sitta här vid datorn.

Imorgon ska jag på volleybollturnering på älvhögsborg, det är 9orna mot lärarna ;) Det ser jag fram emot.
Men nu ska jag kila, skriver imorn kanske.

hejdåå


Eftersom jag är väldigt glad idag, så kommer det en glad och lite flummig bild på mig, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0