8 juni

Skolan idag var helt okej, sista idrottlektionen för sjuan, måste säga att den var riktigt rolig. Alla tjejer spelade mot varandra + björn. Alla fick skrattanfall och alla fick bollar i ansiktet och jag vet inte vart.. haha det var superkul! På NO lektionen redovisade jag och Kistina våran bro. Det gick väll bra, vi fick iallafall på väg vidare på bron och planschen fast vi inte hann klart med bron! så det är väll bra hihi.
Eftermiddagen tillbringade jag med älsklingen. Jättemysigt som vanligt, det var längesedan jag träffade honom en hel dag. eller egentligen va de igår haha, men ändå! ;)
har precis kommit ur duschen och ska sart sova hade jag tänkte. Är trött som vanligt. Imorgon blir det aktivitetsdag med minigolf och poängjakt, JIPPI!.. eller inte. men jaja. det är väll sånt man får ta hahaha. ¨
aja, får se om jag skriver imorgon. Godnatt, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0