28 juni

idag bärde det av till Lysekil. Vi åkte vid 10 tiden, vet inte riktigt när vi kom dit. Vi hitta en bra badplats och solade, steeeekte och badade där. Har fortfarande kvar betten från nordkroken så jag kanske inte såg så trevlig ut i bikini.. Jag bada inte iallafall, de va för kallt haha. men det var jättevarmt på land så jag solade mest, inte för att jag blir brun men jaja. jag brände mig på ryggen också.. inte bra. När kvällen kom åkte vi vidare till smögen. Första stoppet var hos sofia, vi pratade lite med henne. jag ska dit imorn och kommer hem på torsdag :) det ska bli riktigt kul. det kommer nog massa bilder när jag kommer hem. senare när vi gick på brygan på kvällen va de huuuur vaaaarmt som helt. de va nog 32 grader tror jag, de va ju tur att man köpte glass kan jag säga. Man stektes medans man gick där.
nu ska jag sova, jag är jättetrött, här kommer bilder från idag. Hörs när jag kommer hem från smögen!

   jag, haha blekfis..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0