27 juni

idag blev det nordkroken för hela slanten med mamma, emilia, georges och elsa. vi träffade min moster och mina kusiner där också. veronica kom också senare :) Jag badade en gång, och efter jag kom upp fick jag massa utslag på kroppen, ungefär som myggbett och dom kliade hur mycket som helst.. fick så förra året också, och då fick min kusin de samma, men denna gången var det bara jag som fick.. Det kanske beror på min hud eller mitt blod, men det är inte så trevligt att bli biten över hela kroppen. När jag kom hem tog jag allergi tablett, de hjälpte lite men nu börjar det klia igen.
Senare på kvällen åkte vi till farmor och farfar och bada i deras pool, eller jag badade inte. Jag var för trött haha. Kom hem för sisådär 45 minuter sen.
Imorn åker hela våran familj, georges och farmor och farfar till lyserkil. Frågade om alexander ville med, men han kunde inte :( men det får bli någon annan gång! Vi ska väll bada där ute och bara gå runt och steka. Skriver nog imorn och det kommer förhoppningsvis bilder från dagen också! nu ska jag snart sova för vi ska åka kl 10 imorn..  här kommer två bilder från nordkroken idag, kram!

   georges berömda titanic-sandslott

Kommentarer
Postat av: josse :D

gud vad läskigt, jag skulle blivit skit rädd om jag bara fick utslag :O

2009-06-29 @ 22:47:28
URL: http://jjosefinaballerina.blogg.se/
Postat av: evelina

ah, fast jag ha<r ju fått de förut så.. ah. fast det är inte kul! :(

2009-07-06 @ 19:02:59
URL: http://eweelinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0