26 juni

Michael Jackson
1958 - 2009


Kan inte förstå de, han gick bort så fort. Det var bara två veckor kvar till din sista världsturné, så dör du.
Du har vart min största idol ganska länge nu. Älskar alla hans låtar. Det är något speciellt med alla dom. Alla låtars text har verkligen ett budskap och betyder verkligen något. Jag tröttnar aldrig på dina låtar, jag kan sitta och lyssnar i timmar, flera dagar i rad. Jag och veronica var helt galna i dig, vi kom hem från skolan och satt och lyssnade på dig i timmar och sjöng med. Har så fruktansvärt mänga minnen från dina låtar. Jag kan bara inte förstå att du är borta nu..

Nu har musiken dött.
Michael Jackson ♥


                    

              
                 
           

den sista bilden har jag på plansch i mitt rum!





Kommentarer
Postat av: Anonym

KUNG!

och lloyd är prins isf (a) hihih



rip <3

2009-06-27 @ 11:54:29
Postat av: Anonym

hahahahaha,jag kommer ihåg dirty diana

"cause ain't no get no" HAHAHHA

KOMMER DU IHÅG ATT VI SJÖNG D? XD HAHAHHAHHAHA

osså, "i'm not gonna spend my life being a colour" oj, veronica va inte där!? hahahhahahha

2009-06-27 @ 12:04:06
Postat av: Anonym

/ veronica. HAHHA

2009-06-27 @ 12:04:21
Postat av: evelina

hahahaha ah juste! när jag gjorde när jag satt ensam hemma hahahaha! (L)

2009-06-27 @ 22:24:28
URL: http://eweelinaah.blogg.se/
Postat av: jenny

mj, bäst i hela världen! <3

2009-08-04 @ 18:50:16
URL: http://jennnyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0