25 juni

Idag har jag fått min nya mobil! och jag fick cykla till jätten och hämta den - UTAN HJÄLM! haha ett under som aldrig mina föräldrar kommer tillåta igen.. Men de va kul så länge de varade.
De va iallafall kul att få en ny mobil, jag har ju haft min gamla i 1,5 år nu. Men nu har jag en fresh haha.
Har kopierat över allt från den andra mobilen till den nya mobilen. Har 2GB minneskort nu, så det kommer bli mycket mycket musik.

ja, annars har jag nästan inte gjort någonting idag. Imorn ska jag träffa virre på förmiddagen. Vi ska nog bara ta de lugnt, sola och va ute i de fina vädret. På eftermiddagen kankse jag ska träffa alex, annars är jag nog med veronica hela dagen tror jag.
Finns inte så mycket mer roligt att skriva. Slänger nog in ett inlägg imorn kväll. Här får ni en bild med min nya mobilkamera också, 3,2 megapixel! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0