24 juni

Idag va de kalas för hela slanten för min lilsis på kvällen. Mormor, morfar, farmor, farfar, moster och kusiner. Vi satt ute och det var riktigt skönt. Vädret är på topp, jag är på topp! Vi åt kycklingsallad (haha) och efter det tårta och glass.

På dagen gjorde jag inte så mycket, jag vaknade vid halv 10, fast mamma väckte mig 7 så att vi kunde sjunga för lillasyster innan hon skulle till sommarfritids.. Men jag somnade om såklart. Gick ner och gjorde frukost, efter det hoppade jag in i duschen. Vid 10 i 12 kom alex förbi och stannade till halv 1.
Sen gjorde jag min fantastiska lunch! Makaroner och fiskpinnar.. haha. Men jag lagar aldrig mat, kan typ inte laga mat och man måste ju börja någonstans tänkte jag. Det blev faktiskt skitgott, kankse inte tillsammans men ändå. Makaronerna blev inte hårda eller överkokta och fiskpinnarna blev inte sönderschteka.  Så det blev lyckat iallafall.
Alex kom förbi en sväng när han hade slutat, vi snacka lite bara sen gick han. Efter det gjorde jag verkligen INGENTING.
kul.

Imorgon kanske jag ska träffa alex, annars har jag absolut ingen aning. Får se imorn, skriver nog på kvällen imorn för det är så bra väder på dagen :) hejsvejs här får ni en bild på mig


Kommentarer
Postat av: iiida

söötnooz :)))

2009-06-24 @ 22:53:01
URL: http://freakcirkus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0