21 juni

Hejsan. Har precis art med Veronica på överby. Det var verkligen jätteroligt, jag hittade jättemycket kläder som jag ville ha, haha men jag köpte inte allt. Veronica hittade också mycket fint :)
För min del blev det en bikini, trosor och en tröja haha. Och present till min lillasyster, 100 kronor på h&m. Hoppas hon blir glad.. och hoppas hon inte läser min blogg nu så hon får reda på vad hon får..

Nu ska jag snart äta, också måste jag packa till mormor och morfar eftersom jag ska sova där inatt. Ska gå dit med min syster ungefär vid fyra, sen skulle mormor komma och möta oss för hon ville det. På kvällen ska jag gå till alex :)

ne, nu får jag börja packa. Skriver imorgon när jag har tid, för kommer inte va hemma och kunna skriva mer idag!
Här får ni bilder på vad jag köpte idag:

  + trosor

Kommentarer
Postat av: veronica

Och present till min lillasyster, 100 kronor på h&m. Hoppas hon blir glad.. och hoppas hon inte läser min blogg nu så hon får reda på vad hon får..



HAHAHAHHAHAHAHHAHHA

jag blev jättenöjd över mina köp(:

2009-06-21 @ 19:19:15
Postat av: evelina

hahahahahaa, jag tror hon läste den igår.. så hon vet vad hon får.. så smart är jag!

2009-06-22 @ 14:04:05
URL: http://eweelinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0