20 juni

Nu har våra gäster precis åkt hem. Jag fick 100 kronor presentkort på GinaTricot och hårspennen :) Så nu har jag sammanlagt 700 kronor presentkort på gina! och som tur är så ska jag och Veronica till överby imorn! :) Vet redan två saker jag ska köpa där. Sen ska jag nog försöka spara lite.. haha man kan ju alltid försöka.. :)

Efter överby ska jag till mormor och morfar. Jag och min lillasyster ska sova där för mamma och pappa ska på AC/DC imorgon kväll. Så när vi är där ska jag gå till Alex för dom bor så nära. Då kan jag vara där hela kvällen :)

Iallafall beställde jag nyss ny mobil. Det blev en w890i. Det duger för mig, jag vill inte ha den exakt nyaste. N¨gon enkel blir bra för mig :)

den här blev det!

Nu ska jag snart sova, kanske skriver imorgon när jag har kommit hem från överby, annars får ni ett inlägg på måndag!
/evelinaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0