18 juni

23.45

Ida har jag tillbringat hela dagen med min älskling. Riktigt mysigt, älskar dig Alexander! Han åt med oss, och gick hem vid halv 10 tiden. Sen dess har jag mest suttit här och ätit godis.

Iallafall har min dag varit bäst.


Imorgon är det midsommar, vi ska åka till några som vi känner, som vi gör varje år. Vi träffar dom en gång om året och det är på midsommar. Jag känner dom inte ens typ.. Är inte så sugen på det, men det brukar bli roligare när man väl är där. Bara jag inte är allergisk mot deras hästar.. Då blir det inte så kul, och dom har hur många hästar som helst.

Aja, nu ska jag snart lägga mig i sängen. Slänger in ett inlägg imorn innan vi åker om jag hinner.

Trevlig midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0