16 juni (Veronicas fördelsedag!)

Hade tänkt att berätta om tjejkvällen som jag och veronica hade. Det vad jätteroligt, vi åt först middag hemma hos mig ute på verandan, tyvärr har jag ingen bild därifrån men det var jätteroligt. haha jag hostade nästan upp all dricka ur munnen på grund av skrattanfall.. Efter maten fortsatte vi med Guitar Hero World Tour. Fyfärs vad kul det är, vi är som ett band!
Vid 8 tiden gick vi hem till veronica och bäddade och gjorde iordning. Sen kollade vi det som va kvar på Mean Girls på tv:n. Vi kollade också på Patrik 1.5, den var väll speciell men faktiskt hyfsat bra hahaha.
Vi spelade också med andra ord, det gick väll inte så bra för mig och virre och mig och sofia (tror de va dom lagen som vi körde) men det är iallafall jävligt kul! Vid midnatt satt vi och snackade mest om killar faktiskt, ovanligt.. det är väll de alla tjejer snackar om.
På morgonen gick jag, Sofia & Ida upp och plocka fram frukost till Veronica och sen ävckte vi henne, och då va de bara för henne att säga sig vid köksbordet och käka! haha! sicken lyx hon fick på din födelsedagsmorgon. Vid tvåtiden gick jag och mötte älskling efter att han hade slutat sitt sommarjobb. Och såklart hade jag glömt nycklar hem och de va ingen hemma så vi fick sitta inne på min stekheta veranda. Och dessutom var vi båda skittrötta, jag satt nästan upp och sov ett tag.. Sen vid 5 tiden åkte han hem, och sen dess har jag inte gjort så mycket. Packat upp sen Veronica, sen var jag ute en kort promenad med ny fräch musik i öronen. GÖTT!

nu ska jag snart sova, vill upp tidigt imorn, fråga inte varför men dagen blir längre då hahaha. man ska ju inte sova bort hela sommarlovet! iallafall, här kommer lite bilder från igår och presenten vad jag fick av mina tre bästisar!

                        


          Fick tyvärr ingen bild på ida och sofia :(


Kommentarer
Postat av: veronica

VI ÄR BEST (L)

2009-06-17 @ 13:24:48
Postat av: evelina

ja det är vi! :)

2009-06-17 @ 13:43:47
URL: http://eweelinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0