15 juni

13.30

Nu har jag nyss ätit lunch. Vaknade vid halv elva av att grannarna grejjar med deras tak så man får inte sova ifred..
Nu ska jag snart bort till Sofia, veronica och ida kommer också dit och vi ska ta en lngpromenad med Idas hunbd majsan. Trevligt ska de bli, det börjar bli bättre väder nu också! Solen skiiiner ute.
Och ikväll blir det somsagt tjejkväll. Ska bli jätteskoj, och jag hoppas jag får en present haha! och hoppas veronica blir glad över våran present :)
ah, nu har jag väll inte så mycket mer att skriva, kanske skriver sen om jag hinner, annars kommer det nog kankse bilder imorn från idag :) nu ska jag kila, se yaa!


Kommentarer
Postat av: iiida

OJOJOJ KOLLA NÄRDU LA UPP INLÄGGET daah ;D<3

2009-06-23 @ 00:21:20
URL: http://freakcirkus.blogg.se/
Postat av: evelina

hahaha eller hur ;)

2009-06-23 @ 18:15:55
URL: http://eweelinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0