15 juni, 00.15

Nu har kalaset vart och jag har också hunnit med att träffa Alexander. Av mina kära familj och släktingar fick jag sammanlagt 700 kr presentkort på gina tricot, så jag kommer handla mycket där haha! och förövrigt fick jag nog cirka 700 i lösa pengar också. Mamma och pappa gav mig en ny mobil som vi ska åka ut och kika på någon dag så får jag välja :)  av mormor fick jag att jag fick åka med henne till stan eller överby också betalar hon saker som jag vill ha för typ 400 kr :)))
är jättenöjd med allt, nu är jag iallafall inte pank längre :) 

Imorgon ska jag och Veronica ha tjejkväll. Det blir jag, veronica, sofia och ida. Det blir som ett litet kalas eftersom jag fyllde igår och virre fyller 16onde. Vad som händer under kvällen säger jag inte, men vi ska iallafall äta hos mig och sova hos veronica :)  Skriver mer om det när det är över.

Av Alexander fick jag en parfym, det va bla den jag hade kollat på, fattar inte hur han vet allting.. haha men han lyckas alltid! blev jätteglad över den iallafall (:    

tack för alla presenter, jag har haft en toppendag!

nu är det bara ett år kvar tills nästa, och jag får väll stå ut med att bli kallad fjortis ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0