12 juni

ÄNTLIGEN SOMMARLOV!


fast vädret är väll inte riktigt på topp.. fast de skulle bli bättre på söndag tror jag, och då fyller jag år! :D
det ser jag verkligen fram emot.. :)
det känns inte som sommarlov, fast det beror nog på vädret. hoppas det blir bättre, så man kan bara och massa.
längtar tills det blir riktigt varmt :)

ska inte skriva så mycket mer, idag har jag bara vart hemma och tagit de lugnt på eftermiddagen. på förmiddagen va jag på min lillsyrras skolavslutning, och sen åkte vi ner till stan och åt på Shangri-La. Så himla gott! Blev riktigt mätt. annars har jag inte gjort så mycket idag. Ska gå och lägga mig i bra tid idag för jag är trött som vanligt..
Imorgnon ska jag till stan med Sofia och Ida. Vad vi ska köpa kan jag ännu inte avslöja ;)
haha, de får ni se imorgon. titta in här då! nu ska jag gå ner och hämta äpple, haha vi hörs imorgon. Masalame

 en bild på mig från förra sommaren haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0