9 juli

Seg dag. Och vädret gör den inte bättre. Usch, tur att jag snart ska till Kroatien, där borde det väll iallafall vara bra väder. Vaknade vid halv tolv eller tolv någonting. Förstår inte vad det är med mig, har vart jättetrött de två senaste mornarna. Men jag antar att det är bra att sova ut ibland. Fannsinget att göra idag, det blev inte som jag hade tänkt mig. Alexander kunde inte träffas. Så jag bakade muffins med min lillasyster istället, det underhållde mig iallafall ett litet tag. Efter det följde jag med mamma, pappa och lillasyster till överby på brist av annat. Får alltid så ont i huvudet när jag kommer hem efter jag har vart där. usch, mår inte alls bra då. Men nu har det gått över som tur är.
Veronica smsade mig och sa att hon hade fått öroninflammation, också är hon i skåne! Jag hoppas verkligen du blir bättre tills du kommer hem.

Så nu sitter jag bara här framför datan och slöar. Usch vilken tråkig dag jag har haft. Men imorn blir det garanterat roligare, det är nämligens alex födelsedag! Ser fram emot den dagen, och på kvällen ska vi gå på bio! Vet inte vilken film ännu, men det blir säker superbra!
aja, nu ska jag fortsätta här framför datan, ska kanske kolla på MIchael Jacksons begravning sen som jag spelade in, men vi får se. Om inte annat så hörs vi imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0