8 juli

idag har vi vart och hälsat på emilias kompis alice som har flyttat till USA. haha alltså, vi åkte inte till USA utan vi hälsade på dom i eras sommarstuga vid läckö slott :)  riktigt trevligt, emilia och hon hade mycket att prata om:) vi kom dit vid klockan ett och åkte hem kanske kl9.
så har inte hunnit göra så mycket mer idag, alice följde med oss hem och ska sova här. vi fick amerikanskt godis av henne som jag sitter och äter upp nu! men jag måste erkänna att svenskt godis faktiskt är godare, haha! :)
imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske träffa alexander om han kan men vi får se. annars får jag väll ta det lugnt. nej, vi får höras någon annan dag, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0