30 juli

natten tills idag tillbringade jag i ett tält med fyra andra personer: min två kusiner, lil sis och min moster som är hemma från England :) det var jättemysigt vi åt massa chips, godis och mer och spelade spel med småkusinerna haha. Jag somnade nog vid halv 1 men vaknade massa gånger av regnet och bilar. Vi sov i våran trädgård förresten.

förövrigt har jag vart på stan med Louise idag. trevligt. jag köpte från början ett par jeans på rea på gina tricot, 99:-, en tunika, en t-shirt och en tröja på åhléns men jag ångrade mig sedan och lämnade tillbaka de två tröjorna från gina tricot.
imorgon ska jag nog träffa alex, annars vet jag inte vad jag ska hitta på.. vi får se imorn. här kommer bilder iallafall från tältningen och kläderna som jag köpte todaaay: 
    
tältet        stan  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0