27 juli

Har kommit hem från kroatien nu! Har haft det så superbra, det har vart bra väder varje dag och vi har badat hela dagarna. Det var nog runt 27 grader i vattnet, superskönt! Vi har också vart inne i en annan stad och gått på marknad, himla mysigt... och billigt :) Är nog den bästa semestern hittils, efter thailand, inget slår thailand.

jag köpte inte så mycket, mest småprylar:

µ två klockor - en svart och en vit som jag delar med min syster
µ armband med gudarbilder
µ korshalband
µ hajduk halsduk till aleeexx
µ maaasssssa godissss
µ ''den största chupa-chups lkubban som finns'' , haha!

sen köpte jag inget mer :)
bilder kommer nog imorn eller någon annan dag, ha de bra sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0