snow

Godkväll.
Kom precis hem från våra föräldrars kompisar. Riktigt mysigt.

Vi gick dit och hem, jättekul att det snöar ute och vi får bara hoppas att det håller i sig två dagar till tills julafton! :)
Blev mulad av min storasyster på hemvägen... Lite surt men ändå roligt haha. Fick dock inte in någon träff på henne, men jag kommer att hämnas! ;)

Nu sitter jag och min lillasyster och kollar på The Hills på mtv.com. Alla deras program finns där och jag tycker det är jättesmidigt att man kan gå in och kolla på vad som helst där när man har lust :)

Mamma och pappa håller på att slå in alla våra julklappar där nere så det är förbjudet att gå ner där på en stund. Vi som ville ha glass... :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0