det ordnar sig

danish - le igen
brukar lyssna på den när jag känner mig lite depp, jag känner i alla fall tröst i den.

Ägna fem minuter och lyssna på den!

 

 

Baby jag kan se hur du gråter fast dina ögon är torra

Jag ber till gud och jag tackar han för han gör så du orkar

varje morgon vaknar du med rädslan i magen, den rädslan för att inte ha mig kvar i slutet av dagen

så du ringer mig oavbrutet för du tycker min röst ger lite plåster på såren men inte mycket till tröst

när jag är stressad i telefonen, helt iontresenrad av vad du har att berätta och säger nog inte mera än att jag måste gå, hinner inte, har inte tid

och ger dig inga tecken på att jag vill ha dig kvar i mitt liv

men baby, lyssna nu och lita på mig

Jag har aldrig velat släppa dig sedan första dagen jag såg dig, ja vi ska kämpa tillsammans för meningen

du är mitt allt så snälla låt mig se dig le igen


Kommentarer
Postat av: mimmi

å jag älskar den låten! :)

2009-12-20 @ 11:54:43
URL: http://mimmilassen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0