christmas gifts

Bloggande inte något igår, hade fullt upp haha!
Dagen började med att vi åkte till farmor och farfar och fick jättegod frukost och efterrätt där, och såklart en del paket :)
Så var vi där en stund, senare vid klockan halv 3 åkte vi vidare till min mormor och morfar och där fanns också min moster med familj och min moster från England :)
Jag hade i alla fall jättetrevligt på julafton och blev nöjd över mina julklappar!
Det här fick jag:

Presentkort Gina tricot 100:-

Presentkort gina tricot 300:-

Vit och svart vanligt linne från ginatricot

Läderarmband med nitar på

Sockar

Tunnstrumpor och tunnsptrumbyxor

Chanelmascara

Eyeliner

Michael Jackson bok

Två Michael Jackson DVD:er

Godis

Presentkort på Bio Forum (80:-)

Svart tubhalsduk från GinaTricot

Nya hörlurar till mobilen (som jag tyvärr inte kan använda nu när min mobil inte funkar)

1500 :-

Biljett till Melodifestivalens genrep 2010

Någon klurig sak som man ska lösa....  (kallas för X-mind)

Lipbutter från Marks&Spencer

200:- på nästan alla affärer på Överby!

Laddar upp lite bilder strax! Pöss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0