tisdag, en dag kvar...

Känner mig väldigt pigg och faktiskt glad idag :) Igår var jag helt åt andra hållet. Ställde klockan på 5 över 8, men gick inte upp förän tjugo i nio. Gick ner och gjorde frukost och sedan gorde iorning mig. Och nu sitter jag här och skriver inlägg, haha. Önska att jag kunde vara såhär pigg imorn. Får väll bara hoppas på det bästa.

Sofia smsade precis och fråga om jag ville med till överby, men jag är inte riktigt säker på de, vi får se.

Vet inte alls vad jag ska göra, fy vad det är tråkigt att vara ensam hemma just nu. Emilia åkte till överby för att klippa och färga håret.. :) Hoppas det blir bra, jag kommer få längre hår än henne om hon klipper mycket! :) Men hennes hår var riktigt slitet, så det blir nog fint även om det blir kortare :)


såhär såg hon ut innan hon åkte :) nu återst¨r det och se hur hon ser ut när hon kommer hem!

skriver ett inlägg senare, tror jag följer med sofia till överby, är sugen på att köpa något! :) pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0