skolastart var det här!

Första dagen i skolan då.. Den var väl helt okej, men inte precis rolig. Fick bara massor av papper och mötte en nia på fotboll så ja.. inte så vidare kul. Trodde faktiskt det skulle vara roligare än var det var, men första dagemn kanske inte är så speciell ändå..

Slutade gjorde vi iallafall vid kvart i två, en kvart tidigare än planerat, så tummen upp för det. Då gick jag hem, lämnade alla papper, rensade ur väskan med allt bröte som fanns där i, och åt mellanmål. Sedan gick jag och Sofia ner till stan och kikade :)
Jag köpte faktiskt inga kläder. Jag hittade det där linnet på Lindex men såklart fanns det inte i min storlek och det som hängde ute var det sista dom hade. Så får väll åka till överby, men det hinner väll ta slut tills jag kommer dit. Det fanns ju bara en storlek kvar där också, typiskt.. Men jag köpte iallafall en Michael Jackson plansch för 69:- :) skitsnygg! Provade också väldigt mycket kläder och vi har kommit fram till att jag och Sofia verkligen inte har samma klädsmak, hon gillade ingenting jag provade idag.. hahaha! Medans jag gillade allt, fast allting som jag provade var lite för stort, så störande. Men trots det, var det en riktigt trevlig eftermiddag vi fick, jag och en av mina bästa kompisar :) Såg också att ett av mina just nu favoritskor som jag har velat ha jättelänge är på rea, jag tror dom var sänkta 1 eller 200 kronor :) Nu ska jag snart krypa ner i säng, så bloggar jag imorn. Min data är helt konstig, ingenting funkar som det ska, jag har loggats ut från Msn säkert minst 8 gånger nu denna halvtimmen.. Så det blir bara bilder från min mobil, och inte från Sofias systemkamera, men om min data funkar bättre imorn får ni dom då :) natti!

 Björn Borg. Är dom inte snygga?! :)

 Planschen pryder redan min lila vägg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0