skola om ungefär 12 timmar..

Usch. Skolan kommer bara närmare och närmare. Imorn börjar den. Det ska blir kul att träffa alla men inte resten.
Har tittat på schemat, det är väll rätt okej ändå, vi börjar runt kvart över åtta varje dag och slutar vid tre tiden.
Men jag tog en titt på schemat idag och då ser det ut som vi börjar 10.10 på onsdagar :)
för man har väl inte hemkunskap två gånger i veckan? Det kan man väl inte ha? Någon som vet?

iallafall, efter jag hade käkat vid klockan sex så träffade jag veronica och Ida en stund. Vi var hemma hos veronica och kollade på Americas Best DanceCrew. Riktigt bra program! Sedan när ida gick hem kollade vi klart på ''thirteen'' Det var ganska bra, men jag fatta inte riktigt slutet. Men den är värd att se :)

Nej nu får jag bege mig, det är ju somsagt skola imorn.. så får vara pigg imorn. Bloggar imorn, då berättar jag hur första skoldagen i 8an var :) byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0