ny vecka, nya tag

Hej! Dagen började med nästan två timmar lång hem och konsumentskap (som det egentligen heter). Usch sägr jag bara, det var verkligen långtråkigt! Vi lagade inte ens mat, bara gick igenom massa papper, men det blir väl roligare nästa lektion antar jag. Dagen fortsatte med S.O mycket andra lektioner. En ganska okej dag ändå, imorn blir det värst, fyra lektioner innan lunch..

Tror jag ska sätta mig och läsa boken som vi började läsa idag i svenskan, Sandor slash Ida :) Har sett filmen, den är bra så det här blir nog också bra. Ikväll vid åtta tiden ska jag ut och springa med Sofia, har idrottläxa. Hoppas det går bra bara, det var ju ett tags sedan..

Hörs imorn eller ikväll, hejdå!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0