nordkroken, sedan passa syrran.., 9 augusti

Åkte med familjen en sväng till nordkroken på förmiddagen, vi kom väl dit vid tolvtiden. Jag låg och sola hela tiden.. Gick ner och kände på vattnet med det var inte härlig temeratur + att jag inte vill bada för att undvika vattenloppor som jag fick förra gången. Usch, vad det kliar.
Brände mig lite i ansiktiet också, så nu ser det ut som jag har en blåtira (fast den är röd) på mitt höger öra, också brände jag mig lite på samma kind, men det är nog ingen fara sålänge jag inte får hudcancer.. haha.
På kvällen åkte mina föräldrar till kompisar, så gjorde också min storasyster så jag fick passa min lillasyster. Så på vägen hem från nordkroken åkte vi till hemmakväll och hyrde tre filmer. Det blev Bröllopsduellen, Picture this och någon annan som jag inte minns namnet på. Vi kollade på Picture this och halva Bröllopsduellen tills det kom in massa kryp i vardagsrummet. Så vågade inte vi va där längre så vi gick upp istället, haha! Vi gjorde också mat, min favorit: tacos. Och till filmerna blev det såklart godis :) En ganska lyckad kväll ändå, även fast Alex inte kunde komma...

Imorn har jag ingen aning om vad jag ska göra, fick nyss reda på att Alex inte kunde träffas. Fick nu en idé att kanske kolla om jenny kan träffas en stund, det skulle vart jätteroligt :) aja, vi får se hur det blir helt enkelt.
Här kommer lite bilder på mig och min syster från ikväll och för några dagar sen! njut, haha

       
    


idag:
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0