måndag, sista augusti

hej allihopa! Lägret i helgen var jätteroligt! Visste vikla alla i gruppen var förutom 2 stycken, men det var oligt ändå! vi var 5 stycken tjejer och tio killar. 
Vi hade gudtjänster, andakter och lärde känna varandra :) Ska bli intresant att konfirmera sig. 
Men vi måste dock gå på 12 gudstjänster, och det är inte så pepp på.. Hela gruppen var på en i söndags och det var ju heeeelt segt rakt igenom.. Men jaja, får väl gå på dom.. 

     

 


Idag: Sov inte bra på hela natten, hade så fruktansvärt ont i magen. Men jag somnade till slut ochnär jag sen vaknade första gången trodde jag klockan var ungefär sju men den visade sig vara 2.. Blir så besviken när det är så, jag hade ju så ont. Så jag har vaknat ca 8 gånger inatt. Så har inte fåttsådär jättemycket sömn. Sen när jag vaknade och det var morgon hade jag fortfarande så ont.. Så mamma fick ringa till skolan och säga att jag kanske kom till lunch. Jag somna om igen men gick upp vid nio. Sedan gick jag till skolan på lunchen, fast hade fortfarande lika ont men vill inte missa så mycket lektioner och sånt.
Men eftersom jag inte hade ätit något och jag hade ont i magen så hade jag svårt att koncentrera mig och jag var bara trött. Men jaja, det blir nog bättre imorn.
Ska till knorren imorn med klassen och göra något, ska bli kul.. Slipper lektioner iallafall.
och på onsdag börjar vi 10 över 10 :) men jaja, nu ska jag inte skriva mer idag, ses imorn, hejdå!


Kommentarer
Postat av: iiida

hhahaha, fyfan vad kul vi hade <3

2009-09-01 @ 15:03:07
URL: http://freakcirkus.blogg.se/
Postat av: evelina

det var skitkul :)

2009-09-01 @ 21:26:24
URL: http://eweelinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0