MÅNDAG

Det är bara två dagar kvar till skolstarten. Usch vad sommarlovet gick fort, det bara svepte förbi. Känner verkligen lukten av skolan nu.. Alla säger också att 8an är det jobbigaste året, stämmer det? Hoppas inte det, men tror det är så det är..
Det känns som om jag kommer drunkna i läxor, men eftersom alla andra åttor har klarat det, borde väll jag också det?
Let's just hope for the best :)

Skulle egentligen träffa alex idag äntligen, men så blev det verkligen inte, usch.., stackarn.. Nu ligger han på sjukhuset och mår inte speciellt bra.. :( Vi får se hur det blir.. Hoppas verkligen av hela mitt hjärta att du kommer bli bra.
så eftersom det inte blev som jag hade trott så gick jag ut och gick en lång promenix i 1,5 timme. Riktigt skönt, bara att det blåste i öronen. Men, med musik i öronen kan inget bli dåligt!! :)

Hittade en bra låt idag: Sean Kingston ft. Red one - Fire burning
- om ni gillar Sean Kingston vill säga ;)

Nu ska jag.. göra något annat. jag återkommer imorgon!


 Evelina & Veronica, för ungefär 1 år och två månaders sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0