hemma från överby

GinaTricot, VERO MODA, Stadium, H&M, Lindex, Kappahl, Kårlins, Pondus, VILA.. Dessa affäerer va vi inne i, många av mina favoriter! :) 
Hittade en väska som jag blev helt kär i på Kårlins väskor, men har ingen bild på den för den finns inte upplagd på deras hemsida och självklart tog jag inte kort på den. Men det var iallafall en svart väska som man kunde ha hängandes på axel med långa band, så man kunde ''hålla'' den i armvecket och ha den vanligt på axeln.Skitsnygg tycker jag iallafall! Och den kostade bara 349:- så den är prisvärd också. Jag menar, min lacosteväska som jag har just nu kostade 750.- så.. Ungefär halva priset på den som jag hittade idag. Ska nog ta och köpa den när jag har tillräckligt med pengar..
Just nu är jag skyldig min syster 200 kronor för vågtången så kommer inte ha mycket pengar nästa månad heller, men då gäller det att spara! :)
Hittade ett linne inne på lindex, men har ingen bild på de heller (samma andledningar som om väskan..). Men köpte de dock inte, vet inte varför. Vet inte vilket färg jag wska välja på de + att Sofia inte mådde så vidare bra när vi va där inne.. Hon blev helt kallsvettig, yr och va nära på att svimma. Usch stackarn. Som tur var skulle vi åka hem efter.
Men fick iallafall köpt mig ett par röda shorts inne på GinaTricot som jag har letat efter hela sommaren. Problemet har då varit att det inte fanns i storlek 34 men nu hitta jag dem, och inte nog med det, dom kostade bara 49:- nu! :) inte illa va?

       ska jag köpa den här tröjan? :/ Kan inte bestämma mig, Sofia hatade den, haha!

Nu ska jag träffa Veronica och Ida en stund, sedan ska jag nog hem och ta de lugnt.. Skola imorn. HJÄLP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0