hemma efter en lång promenix

Efter lunch träffade jag inte mina vänner igen utan jag gick till stan med min storasyster. Vi gick in i Oden och kollade i alla våra favoritaffärer och fikade på Strandgatan :)
Köpte ingenting, dom hade inget snyggt på Gina just nu tyckte jag. Det är väll bättre att köpa kläder till hösten sen istället.
Hittade ett presentkort på 300:- på Gina häromdagen haha :)
Men självklart shoppade min syster loss.. Önska att jag också hade så mycket pengar. Ioförsig har hon jobbat ihop sina.. Då blir det kanske lite roligare att handla också.
Efter stan gick vi till kronogården, tog en sväng in på LIDL och handlade mat, sedan gick emilia till hennes boyfriend och jag mötte upp alex så följde han mig hem.
Har gått väldigt långt idag med väldigt dåliga skor. Ballerinaskor är verkligen dåliga att gå i långa sträckor..
yeye, de va min dag. Får se vad det blir av med morgondagen. hörs imorn, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0