good cookies.. 12 augusti

Hejhej.. Vaknade vid kvart över elva, gick då ner och kollade på tv..
När jag sedan skulle duscha börja de åska som in i helvete.. Usch, hatar åska. Det kändes som blixtrarna var inne i badrummet.
Efter duschen har jag faktiskt ingen aning om vart dagen tog vägen.. Okej, jag kanske var klar vid halv två, och sen käka jag. Men sen kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde.. :o
Mot efter middagen hjälpte jag iallafall till min lilsis och hennes kompis med att baka. Eller hjälpte och hjälpte, så lyckat blev det väll inte..
Vi skulle göra typ hallongrottor, och vi hitta ett glutenfritt recept..? Det var 5 ingredienser tror jag.. Dom blev inte speciellt lyckade så vi gjorde en sats till ,dom blev väll lite bättre.. Fast så goda va dom inte..
Sedan har jag bara suttit här och målat mina naglar, det blev typ fransk manikyr som vanligt.

Min syster va på överby och köpte en vågtång idag också till oss två :) Jag ser fram emot att prova den imorn! Tycker det är så fint på alla andra, så måste prova jag med :)
Så det kanske blir en bild på det imorn hörrni. Vet dock inte vad jag ska hitta på imorn, kanske kanske träffa alex, fast tror inte det blir så. Annars ska jag nog träffa veronica :) får se imorn, hejdåå!

 vågtången, tror den kostade 400 kr. från obh nordica :)

 och här ser ni dom superlyckade kakorna! jag lovar, andra satsen blev bättre.. haha! :)

 och såhär blev naglarna. beklagar men min mobilkamera är inte den bästa..

Kommentarer
Postat av: jenny

beck är grymt! :)

2009-08-13 @ 21:15:48
URL: http://jennnyys.blogg.se/
Postat av: evelina

2009-08-13 @ 22:27:14
Postat av: evelina

haha, jaa verkligen! :)

2009-08-13 @ 22:28:03
URL: http://eweelinaah.blogg.se/
Postat av: josse ;D

åhh vill också ha sånna naglar..

2009-08-16 @ 22:28:30
URL: http://jjosefinaballerina.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, det är bara att spara! :d

2009-08-16 @ 22:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0