4 augusti

Hej på er.
Har sovit dåligt hela natten. Har haft så fruktansvärt ont i magen.. Jag gick och la mig ungefär klockan ett och vaknade klockan tre igen av att jag hade så ont. Smsa lite med Alex som sa att jag skulle gå upp och ta Alvedon eller något liknande men jag orkade knappt vända mig om i sängen så de blev inget med det. Sedan vid halv fyra somnade jag om igen till ungefär klockan sex. Sen vaknade jag vig klockan halv tio igen, gick då upp och åt frukost, sen gick tillbaks och la mig och somna om till ungefär 1, men då kände jag att jag va tvungen att gå upp.
Sedan dess har jag inte gjort ett skit. Bara suttit här framför den här ruttna aparaten..
Klockan halv 8 åkte jag med mamma, pappa och lillasyster till slusscafeét och käka. Det var väll de som hände på min dag. Imorn ska jag kanske träffa Alex om man mår bra, får ju hoppas de. Har inte sett han på nästan en vecka. Så det håller jag tummarna för. Annars får jag väll gå ner på marknaden i stan och kolla om ja hittar något.. Kan inte bara sitta inne en hel dag till, pallar inte det. Aja, jag skriver kanske imorn, eller i övermorn. byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0