3 augusti

Idag tillbringade jag min dag med min lillkusin :) Först blev de bak, kärleksmums eller vad det nu heter, sen bedrog vi oss till stan :)
Dock har det vart skitväder hela dagen.. Det är så tråkigt med regn och jag får så lätt huvudvärk och idag var inget undantag..

Min moster från England och hennes kille va här och sa hejdå innan dom skulle flyga tillbaka hem igen :( det är så synd att hon stannar så kort.. Men hon kanske kommer hem och firar jul med oss, så får träffa henne då.
nej, nu ska jag snart sova, har sjukt ont i magen och är trött. Jag slänger in ett inlägg imorn tror jag. Ska kanske träffa alex imorn, beroende på hur han mår. Annars har jag ingen aning, det blir väll att vara hemma och ha tråkigt.. skitväder.

 Bh: lindex, svart linne: Ginatricot, ansiktsmedel: apoteket, bok: Bokia
 Min lillasyster va jätteglad över att hon kunde ha jeanstights på GinaTricot haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0