21 augusti / älskar dig alexander

Hann inte skriva något inlägg igår, det var så fint väder så jag var ute med Sofia och på kvällen gick jag ut med min storasyster och hennes kompisar så när jag kom hem hann jag inte skriva något inlägg. Men har bilder iallafall, så dom får ni se :)

Har också bilder från i onsdags när jag var på stan med Sofia.
Men idag har jag träffat min kära alexander. Det var på tiden, OCH att det är våran 5 månaders dag idag :) så grattis till oss! Så har inte gjort något annat speciellt än att träffa alex idag :), min kusin kom förbi precis när jag kom hem och vi snacka lite. Annars inget mer. Här får ni bilder så ses vi imorn på morgonen :) godnatt sålänge!
stan med sofia:    





Promenad med syster: 
                                      
                 
                                                                   älskar dig!

Kommentarer
Postat av: josse ;d

din syster och du är så lika ;O

Men chekka in min blogg också ;)

2009-08-23 @ 14:52:46
URL: http://jjosefinaballerina.blogg.se/
Postat av: evelina

är vi? :o jag ser ingen likhet! japp det ska jag allt göra :D

2009-08-23 @ 14:54:48
URL: http://eweelinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0