16 augusti

Hej. Är inne på pappas data så ha ringen bild idag. Det blir ett snabbt inlägg också.
Träffade sofia, ida och veronica hela dagen idag. Det var så kul, det var inte igår som alla vi fyra umgicks eftersom sofia har vart på smögen hela sommaren och alla andra bortresta vid något tillfälle.
Så det var jätteroligt :) Först var vi ute och gick men det blåste så mycket så vi gick hem till sofia en stund, och precis när jag kom dit efter jag hade vart hemma och ätit så skulle vi till virre haha.. Så då gick vi dit. Senare på kvällen kollade vi på en film som heter ''thirteen''. Såg inte hela för jag skulle hem och käka (igen). Men so far soooo good :)

Nu ska jag in i duschen, känner mig äcklig och varm. Imorn ska jag nog kanske träffa alex, annars vet jag inte. bloggar nog imorn om jag får tid. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0