1 augusti

Det finns verkligen inga fina teman att ha på sin blogg. Så ida ska nog hjälpa mig att fixa de, eftersom jag inte vet hur man gör själv. Hon ska också fixa min header, det är därför jag har teman header just nu haha. Men det blir det ändring på ikväll! så just nu ser det inte så fint ut här..
snart ska jag träffa ida och veronica, ska bara käka först.. VI skulle ut och fota sa dom, så det blir det. Får väll hoppas att det blir kul.
Har en dålig dag idag, är inte alls pigg och glad öven fast jag gick jag la mig klockan nio igår och sov i tolv timmar.. mådde inte bra igår. Hade huvudvärk och frös ihjäl, vilket jag även gör idag. Och har huvudvärk. Men ja, det blir väll kul att komma ut ett tag. nu ska jag käka.
kommer kanske ett inlägg ikväll.
tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0