Påskafton

hallå! Tro det eller ej, men idag har jag och mina kära systrar faktiskt målat utemöbler! Haha, fast det var väll ganska roligt. Hann med att sitta i solen också, så himla skönt! Det har vart riktigt varmt idag. Jag trodde faktiskt att jag skulle bränna mig mer änn vad jag gjorde eftersom jag inte har så bra pigment, men det gick bra ändå. Vi fikade ute i solen också, myyys.
Efter det gick jag in i duschen, har gjort mig iordning lite snabbt bara och nu sitter jag här. Om cirka en kvart kommer det gäster till oss som ska äta här, det är ju påskafton så :) Det blir roligt, jag tror att GH World tour kommer fram ikväll haha. Mycket skoj!
nej, nu ska jag inte sitta här längre, dom kommer ju snart! kram
btw har jag fått två påskägg idag! (a)
hejdåååå'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0