NY BLOGG!

Har funderat ganska länge på att skaffa blogg, så nu blev det dags. Hoppas det är många som kommer läsa den, eller ja vi får ju se hur det går med den först :) hoppas jag inte tröttnar bara..
Men jag är sån som helst sitter och lyssnar på vad andra tycker, och inte säger så mycket själv så nu kan jag ju kanske skriva ner mer vad jag tycker, skriva ner det som jag funderar över. Vet inte om jag kommer skriva så ofta, det blir väll när det blir.

Idag vaknade jag iallafall vid ca 11, men blev inte klar för än cirka.. kl 2 kanske. Men är det lov så är det, haha!  Efter lunchen gick jag iväg och träffade bibi, vi va ute och sen tog vi ut min syster lite. Haha kul, men hon var sjukt jobbig och hängde på mej hela tiden. Efter det följde jag honom hem. Saknar honom väldigt mycket nu måste jag säga, men det är väll så det är..
Senare på kvällen ringde jag veronica och vi gick ut på en liten promerad runt i roliga stavre. Finns inte en käft ute här haha. Våra röster ekade ju bland alla tomma gator. Men det var grymt kul, har inte skrattat så mycket på ganska länge!
Så har haft en bra dag, och just det GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: veronicaq

2009-04-09 @ 23:30:38
Postat av: veronica

OJ AHHAHAHARÅKA SKICKA XD HAHAHAHHA

HAHAHHAHA

men iaf sjuukt kul <3 har saknat oss :/

älskar dej <3

2009-04-09 @ 23:31:31
Postat av: evelina

har saknat oss med! de va sjukt kul! :) hoppas det blir mer sånna dagar!

2009-04-09 @ 23:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0