Godmorgon!

Godmorgon allihopa.. Haha, eller det kanske inte är så många som läser min blogg efter andra dagen.. Men nu sitter jag iallafall här så då kunde jag ju lika gärna skriva. Klockan närmar sig halv 12, och jag är självklart inte färdig änn. Har håret och sminket kvar och jag ska ner till stan med veronica sen hade jag tänkt, det var längesedan jag var där och har faktiskt inte köpt något på riktigt länge. Har inte så mycket pengar, det kanske beror på det + att jag måste betala min lilla telefonräkning till hemtelefonen..
Aja, nu får jag väll gå och göra iordning mej så jag kommer ut någon gång. Det är ju ganska lätt att fastna här..
skriver kanske ikväll! Kram tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0