28 april

halloj
idag har det inte hänt så mycket, i skolan hade vi först ca 1 timme lektion sammanlagt, sen gick vi ner i stan till slussarna och gick runt där ända tills klockan 1. jag älskar tisdagar för vi börjar senare och slutar 5 över 1 :)
efter skolan har jag inte gjort något speciellt, satte mig och kollade på tv:n en stund, sen ringde mamma och sa att det inte blev någon dans idag för att min danslärare var sjuk. lite trist eftersom det skulle ha vart sista gången idag, men det va lite tur för veronica var sjuk så då slipper jag gå själv. också får jag en vecka till på mig att bestämma om jag ska gå kvar nästa termin eller inte.
så jag gick ut och gick en lång stund istället och lyssnade på musik. Fick en väldigt obekväm skoskav bara.. haha.
Nu har jag precis ätit köttfärssås och spaghetti med väldigt mycket cayenpeppar på. och nu sitter jag här och är jättemätt. nu ska jag inte skriva mycket mer, borde plugga, mer orkar inte.. kanske gör det sen.
vi hörs! hejdåå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0