24 april

hej..
dagen började med skolan, två långa lektioner efter varandra.. Men om man försölker sova så går det ganska snabbt ;) tur att jag var trött haha. annars gick min skoldag ganska snabbt, efter träffade jag alexander en stund, men han åkte hem sen för han mådde inte så bra :(
senare ringde jag veronica och gick till henne. vi gick ut med hennes hund och sen kom även Ida. Då gick vi till henne och hoppade studsmatta. Sen gick jag hem och käka, sen kom jag tbx, då gick vi ut och hämtade upp sofia. så gick vi bara runt en liten stund.
nu sitter jag här och är jättetröööööött.
ska nog snart sova, även fast klockan bara är 20 över 11.
skönt med helg också! imorn ska jag sova över hos min mormor och morfar. det blir nog mysit :)
nu ska jag dra mej, kraam!

veroinca klädde ut sig till sin pappa, liiiite för stora jeans. haha, du är ju rolig <3

Kommentarer
Postat av: veronica

GAAAAAAAH hahahahhahahhaa.

å herregud

snyggast i stan älläh? ;D

2009-04-25 @ 22:11:51
Postat av: evelina

hahahahaha lättt. de va så kul(:!

2009-04-27 @ 19:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0