17 April

halloj
har inte skrivit på några dagar, men har inte suttit här så mycket, sitter faktiskt inte så mycket vid datan längre, det finns saker som är mycket mycket bättre haha! :)
det har inte hänt något jättespeciellt de senaste, förutom att min pappa fyllde 42 år igår :) fast han säger fortfarande att han fyller 23, som han har fyllt varje år ganska längre nu haha..  och idag fyller min kusin år.

iallafall.. idag har de vart en väldrigt seg dag om ni frågar mig. först va det ju såklart skolan, vi fick sluta tidigare men eftersom min SO-grupp skulle till götalundenskyrka så slutade vi endå kl 3 som vanligt. Vi var där på studiebesök, ganska intresant faktiskt, men prästen babbla på som attans.. Haha, så man blev ju lätt trött och jag sa mest: ''aha'', ''ah'' eller ''mm''. 

När jag kom hem och hade slutat lade jag mig i sängen och läste ''Pojken som kallades det''. Den är väligt intresant, men också väldigt hemsk.. Sedan när jag la ifrån mej boken somnade jag väldigt gott, kände flera gånger när jag höll på att läsa att jag snart skulle somna med boken i ansiktet.
 nu ska jag inte skriva mer, för nu somnar jag här snart också.
bye for now, här kommer en bild från idag också så jaa.. såhär såg jag ut idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0