14 April

Första skoldagen efter lovet idag då. Inte världens roligaste, men det va ändå kul att träffa alla igen efter mer än en vecka. Men såklart att jag hellre är ledig än att gå i skolan! Men hade kort dag idag, så det gick ganska snabbt :) När jag kom hem käkade jag, och sen kom Alexander en stund. mysigt va de! Strax efter att han gick kom Sofia så gick vi till veronica och hennes pappa körde oss ner till stan. Jag köpte två tröjjor på GinaTricot och lånade böcker på biblioteket haha. Sen klockan 5 var det dans i Älvhögsborg, som Sofia också följde med på. Grymt kul, bara att jag har missat två gånger så jag och veronica stod som två frågetecken i danssalen när alla andra dansade runt. Det blev lättare sen, men känns fortfarande som jag inte kan någonting! haha! men vi började på en ny dans, så den är vi med på iallafall :)
nej, nu ska jag gå och läsa, hade.
hejdåå!
evelinaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0