00.00

Sitter här och har sjuuuukt ont i magen. Har haft det egentligen hela dagen, men de va först nu på kvällen som det blev värst. Jag vill ta alvedon, ipren eller något liknande men kan inte svälja sånna tabletter..

Aja, iallafall så gick jag och veronica ner till stan, men såklart var det inte öppet. Haha, exakt när jag hade massa saker jag ville köpa och allt. Så vi gick till Hannah istället, som bor i stan och gick ut och fikade. Vi tänkte sätta oss på strandgatan, men det var så lång kö så vi gick till Espresso House. Massa mysigt, bara att killarna, eller karlarna som satt bredvid oss glodde sönder på oss. Dom va inte svenska, och säkert 40+. Vi smsa varandra och skrev vad dom gjorde hihi. Sen började dom sjunga och busvissla hahaha då fick vi nog och gick därifrån. Så vi gick ner och satte oss på bryggan, jätteskönt, de va ju så varmt också! Sedan gick vi bara runt i stan överallt, mest runt spikön och kanalen, sen gick vi hem. SJukt kul stund på stan, tjejer! ni är mycket bra!

Senare träffade jag Alexander. Snälla försök att hitta en underbarare människa än honom. Det var väldigt mysigt iallafall, är alltid glad med dej! älskar dej sjukt ♥

nej, nu ska jag ta och sova, eller iallafall gå bort från den här lilla aparaten. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0